|
Webdesign
Webdesign začíná u obsahu: textů,
obrázků, multimedií. Teprve pak začneme diskutovat jak budou webstránky
vypadat a budeme se zabývat strukturou a užitečností - jak se uživatel
dostane z místa na místo.
Webstránky
na míru
Moje práce na poli web designu se soustředí převážně na malé a střední
firmy, jednotlivce, zájmové skupiny nebo neziskové organizace. Všechny
moje weby jsou ušity na míru na základě požadavků klienta.
Vytvořila jsem si několik nástrojů, které nám pomohou si ujasnit
cíle, jak jich dosáhnout a jak udržet nízký rozpočet.
Většinu času i rozpočtu budeme věnovat komunikaci a tvorbě obsahu.
Jako jinde, čím jasnější je koncept, tím levnější je jeho
realizace.
Webstránky mají dvě nohy
Web stojí na dvou nohách:
- Textový obsah - vyhledávače (Seznam.cz, Atlas.cz
atd.) nevidí obrázky a videa. Pokud jim v textu neřeknete, o čem
Váš web je, nikdo Vás nenajde. Tohle je společná práce webdesignera
a majitele stránek a existuje mnoho způsobů, jak vyhledávačům poskytnout
"něco užitečného k chroustání".
- Vnější prvky - je důležité, kolik lidí udělalo
odkaz na Váš web, kde se objevil článek o Vás, recenze Vašeho produktu
nebo který blogger Vás doporučil. ˇUspěšné webstránky musí být
majitelem dlouhodobě propagovány. Vy znáte svůj obor a své cílové
publikum nejlépe. Já jsem tu, abych Vám poradila a pomohla.
Marketingové strategie pro Vaše webstránky
Promyslete, jaké je cílové publikum Vašich webstránek a jak budete
na webu propagovat Vaše cíle:
- jako druhotnou reklamu, která následuje po nějaké akci - dali
jste někomu leták nebo vizitku, vytvořili jste reklamní kampaň
v tradičních médiích nebo na internetu. V tomto případě nemáme
restrikce ze strany vyhledávačů, co se týká designu. I malý web
může stačit - kontakt, mapa, popis projektu atd.
- jako zdroj potenciálních klientů - webstránky
jako takové musí přilákat své návštěvníky. Toto může vyžadovat
větší web s intenzivním obsahem, přičemž musíme respektovat designové
a obsahové restrikce různých vyhledávačů.
Ceny a podmínky
- Na základě prvotní komunikace vytvářím pro každý projekt individuální
rozpočet.
- Termín dodání se odvíjí od náročnosti projektu, ale hlavně od
Vaší flexibility a schopnosti dodat podklady a
poskytovat zpětnou vazbu.
- Klientům mohu doporučit vhodné technické řešení ohledně domény,
hostingu a e-mailových adres, ale kvůli zajištění jasného
vlastnictví domény je nejlepší, pokud si tyto služby klient objednává
a platí sám. Designeři se mohou měnit, domény jsou napořád.
- Po potvrzení rozpočtu vystavím zálohovou fakturu na 50%
ceny splatnou ihned, konečná nebo postupná částečná
fakturace je splatná do 14 dnů.
Ceník webdesignu
- Sazba za webové práce všeho druhu je 500 Kč
/ hod.
(texty, úpravy fotografií, design, komunikace s klientem atd.)
Ačkoli pro každý web stanovuji individuální rozpočet, odhadem můžeme
říct, že:
Základní minimalistický web
za 5 - 10.000,- Kč zahrnuje:
- originální webdesign s Vaším logem a barvami
- cca 5-10 stránek typu úvod, kontakt, mapa, popis projektu,
historie...
- instrukce ohledně marketingu
Takový web stačí k zajištění "přítomnosti na webu" -
pokud Vás konkrétně někdo bude hledat, 100% Vás najde.
|
Standardní web pro malou firmu nebo
jednotlivce
za 10 - 20.000,- Kč zahrnuje:
- originální webdesign s Vaším logem a barvami
- cca 10-30 obsažných stránek a přípravu většího množství
fotek nebo textů
- pár náročnějších funkcí jako jsou např. e-mailové / objednávkové
formuláře
- instrukce ohledně marketingu
Tento web už má šanci sám přilákat i ty návštěvníky, kteří
Vás neznají, na základě hledání Vašeho tématu ve vyhledavačích.
|
Potřebujete
pomoc s vybudováním Vašich webstránek? Neváhejte nás
kontaktovat.
- Prvotní analýza projektu nebo existujícího webu zdarma.
- Flexibilní webdesignové služby v češtině nebo angličtině dle
Vašich potřeb.
|
|